Czasami wystarczy zmiana jednego słowa, aby całkowicie odwrócić kontekst wypowiedzi. W innych wypadkach, to samo zdanie posiada tysiące różnych znaczeń. Dlatego tak ważne jest, żeby biegle opanować sztukę efektywnej komunikacji interpersonalnej. Tak aby już nigdy nie zostać źle zrozumianym, nie prowadzić niepotrzebnych sporów i potrafić osiągnąć sukces w negocjacjach.

Komunikacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na osiągniecie zamierzonych celów, czy to w życiu prywatnym, biznesowym, czy intrapersonalnym (dialog wewnętrzny). Ale pamiętaj, podstawą tego, jak będziesz rozumiał innych, jest zrozumienie samego siebie! (poznaj siebie!)

Teoretycznie każdy wie, jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja.W praktyce jednak, niewiele osób stosuje się do posiadanej wiedzy – często informacje są zbyt skomplikowane, niepraktyczne trudne do wdrożenia.

Dzięki naszemu szkoleniu nie tylko zdobędziesz podstawy teoretyczne, ale przede wszystkim sprawdzone i intuicyjne metody, które bez trudu wprowadzisz do swojego życia

Posiadasz wiedzę z komunikacji interpersonalnej, a dalej nie widzisz efektów? Nasze szkolenie skupia się nie tylko na uniwersalnych zasadach, ale przede wszystkim na ich zastosowaniu przy unikalnych cechach charakteru kursantów, dzięki czemu każdy z łatwością może przynieść efekty na swoje codzienne życie.

Praktyczne zrozumienie wskazówek maksymalizuje efektywność wdrożonych rozwiązań!

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JEŚLI:

  • Czujesz, że Twoje słowa nie prowadzą do pomyślnego zakończenia negocjacji.
  • Negocjacje podwyżki doprowadzają Cię do stanu przedzawałowego.
  • Chciałbyś wreszcie, bez kłótni postawić na swoim.
  • Czujesz strach przed grupowymi projektami- nie czujesz się pewnie w przekonywaniu innych do swojego zdania.
  • Chciałbyś dowiedzieć się jak dogadać się z każdym.
  • Chcesz nauczyć się czytać w ludziach jak w otwartej książce, zrozumieć ich zachowania i intencje
  • Konflikty w miejscu pracy obniżają Twoją efektywność
  • Masz ciekawe pomysły, ale nie potrafisz ich sprzedać
  • Chcesz podnieść swoje umiejętności z zakresu negocjacji handlowych
  • Stresujące sytuacje sprawiają, że plącze Ci się język i starannie przygotowana argumentacja sypie się jak zamek z piasku

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • W większym stopniu zrozumiesz siebie i innych.
  • Poprawisz swoje relacje z otoczeniem.
  • Zdobędziesz pewność siebie w kontaktach z „problematycznymi” osobami.
  • Nauczysz się rozwiązywać problemy bez konfliktów.
  • Zmniejszysz ilość kłótni i stresu w swoim życiu.
  • Wynegocjujesz upragniony awans/ podwyżkę.
  • Zdobędziesz narzędzia, pozwalające osiągnąć sukces w komunikacji prywatnej i biznesowej.
  • Nauczysz się się sprzedawać nie tylko produkty, ale przede wszystkim swoje umiejętności
  • Zdobędziesz większą pewność siebie
  • Bez trudu odnajdziesz się w wymagających sytuacjach biznesowych

PROGRAM SZKOLENIA (przykładowe tematy)

  • Komunikacja interpersonalna
    • Czym jest komunikacja interpersonalna
    • Czy można się nie komunikować?
    • Cele komunikacji
    • Typy komunikatów
    • Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
    • Model skutecznych komunikatów
  • Bariery i zagrożenia w komunikacji
    • Bariery w komunikacji interpersonalnej i jak sobie z nimi radzić
  • Skuteczna komunikacja
    • Techniki aktywnego słuchania
    • Rodzaje pytań
    • Podstawowe kategorie wypowiedzi
    • Informacja zwrotna
  • Komunikacja werbalna
    • Jak i co mówić, aby inni nas rozumieli
    • Komunikacja bez przemocy
    • Wypowiedzi perswazyjne
    • Manipulacja i jak się przed nią bronić
  • Komunikacja niewerbalna
    • Rola wizerunku w komunikacji niewerbalnej
    • Budowanie wizerunku
    • Elementy komunikacji niewerbalnej
      • Ton głosu
      • Mimika twarzy
      • Gesty, mowa ciała, postawa
      • Kontakt wzrokowy
      • Przestrzeń
    • Świadome wykorzystywanie komunikacji niewerbalnej, a wiarygodność komunikatu
    • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego
  • Aktywne słuchanie
    • Zasady aktywnego słuchania
    • Sztuka zadawania pytań
    • Jak podnieść jakość rozmowy aktywnie słuchając
  • Asertywność w komunikacji
    • Czym jest asertywność
    • Komunikaty typu JA
  • Sztuka rozwiązywania konfliktów:
    • Skrypty zachowania w sytuacji konfliktowej
    • Poziom merytoryczny a poziom psychologiczny sytuacji konfliktowej
    • Język korzyści w sytuacji konfliktowej
  • Emocje w komunikacji
    • Rodzaje emocji
    • Zrozumienie innych- empatia podstawą skutecznej komunikacji
    • Inteligencja emocjonalna- radzenie sobie ze swoimi emocjami
  • Negocjacje
    • Proces negocjacji
    • Przygotowanie i planowanie negocjacji
    • Style negocjacji
    • Komunikacja w negocjacjach
    • Strategie negocjacji
    • Techniki i taktyki

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!